Komlós Andor elmondta, hogy a vételárat a két fél üzleti titokként kezeli.
A román piacra lépés célja, hogy építőanyag-gyártóként ott is erősítse pozícióját a Leier, emellett a csoport széles vázkerámiás falazóelem választékkal tudja kiegészíteni portfólióját.
A román piacon a következő években a jelenlét lényeges növelése a cél, hogy így az részévé váljon az anyacég fő piaci területeinek.
A Leier 2005 óta van jelen Romániában egy betonüzemmel, ahol a magasépítés, a mélyépítés és a kertépítés számára készítenek termékeket.
A Leier csoport hét országban van jelen, Ausztriában, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Romániában, Horvátországban és Ukrajnában, ahol az építőanyag-gyártás, a gépkocsi-értékesítés és -szervizelés, az ingatlangazdálkodás valamint a forma- és gépgyártás ágazataiban működtet vállalkozásokat. A csoportnak az idei évben várhatóan 250 millió euró (mintegy 80,9 milliárd forint) árbevétele lesz.
A romániai Brikston mintegy 230 embert foglalkoztat, az idei évre húszmillió euró (6,5 milliárd forint) árbevételt könyvel el.