A nyertes óvoda mosdóját egymillió forint értékben alakítja át az újHÁZ Centrum, tíz másik óvoda pedig kültéri játszóházikót kap. A vállalat a kezdeményezéssel az óvodákat szeretné segíteni abban, hogy a gyermekek számára kényelmes és otthonos környezetet tudjanak biztosítani, hiszen a 3-6 éves gyermekek idejük nagy részét az intézményben töltik.
Május 2-án kezdődött a Pöttöm Fürdő Program, amelyre az óvodák június 30-ig pályázhatnak, hogy elnyerjék az újHÁZ Centrum egymillió forintos támogatását. A társadalmi felelősségvállalás jegyében vállalt cél, hogy a gyerekek által megálmodott és lerajzolt mosdót megalkossa a vállalat, és ezáltal komfortosabb környezetet teremtsen az ovisok számára.
Az építőanyag-kereskedelmi hálózat több mint 20 éve partner az otthonteremtésben. Az elmúlt évek alatt több ezer felépített és felújított otthon létrehozásában nyújtott szakértő segítséget, ezért a Pöttöm Fürdő Program elindítását is abból a célból kezdeményezték, hogy az óvodások számára szebbé tegyék második otthonukat és a legkisebbek komfortosan érezzék magukat ott, ahol idejük legnagyobb részét töltik napközben.
Az újHÁZ Centrum teljeskörűen felújítja egy óvoda mosdóját
A pályázóknak egy, az óvodások által közösen rajzolt képet kell beküldeniük, amely álmaik ovis mosdóját ábrázolja. Az óvodák a képeket a www.facebook.com/pottomfurdoprogram oldalra tölthetik fel, ahol bárki szavazhat rájuk. A tíz legtöbb szavazatot gyűjtő óvoda színes kültéri újHÁZikó játszóházat kap ajándékba.
Az álommosdót nyerő óvodát több szempont alapján választja ki a zsűri. Az óvodai összlétszám, a mosdó jelenlegi állapota, a felújítást motiváló tényezők és a Facebookon szerzett szavazatok száma mind szerepet játszanak majd a döntésben.
A Pöttöm Fürdő Program nagykövete Szekeres Nóra, a Babavilág műsorvezetője, akinek legkisebb gyermeke óvodás. A zsűri tagja – Dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője és Szekeres Nóra mellett – Horváth Roland Barcsay-díjas festőművész is, aki a színes gyerekrajzokból inspirálódva egy dizájnmotívumot készít a kiválasztott mosdóba, hogy egy igazi álommosdót kaphassanak az ovisok.
Az újHÁZ Centrum országos hálózata a társadalmi felelősségvállalás jegyében 2016-ban indította útjára a „Jót tenni jó” elnevezésű kampányát, amely egy tudatos és hosszú távú koncepció a hálózat részéről. Dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője elmondta: az építőanyag-kereskedelmi vállalat célja, hogy a helyi jó ügyek felkarolásán keresztül felhívja a figyelmet a lokálpatriotizmus és az emberségesség fontosságára. „Így szeretnénk másokat is motiválni arra, hogy közösségük aktív tagjaként segítő szándékkal forduljanak egymás felé” – tette hozzá a hálózat vezetője.